OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Receptionisten är oftast den första person man kommer i kontakt med på ett företag.
Receptionister måste ha en välutvecklad förmåga att bemöta kunder och patienter och gäster med olika behov och förväntningar. De måste också kunna hantera klagomål på ett bra och professionellt sätt.
klinikreceptionist passar den som är språkkunnig och serviceinriktad och tycker om att arbeta med människor. Patienter behöver få bra service för att trivas, oavsett om det är ett litet behandlingar eller ett stort behandlingar som är arbetsplatsen.
Som telefonkommunikatör behöver man ha djupa och breda kunskaper om den egna organisationens uppbyggnad och arbete, inklusive många olika pågående behandlingar samt vara duktig i retorik och samtalsteknik.
Telefonisten är oftast den första person man kommer i kontakt med på ett företag. Det är vanligt att samma person sköter både telefonistens och receptionistens arbetsuppgifter. Arbetet kräver att man har lätt för att bemöta okända människor och tycker om att ge god service.