Receptionist i Liljeholmen

Arbetsbeskrivning

Receptionist
Det kan hända att vi är ett globalt bolag som klingar bekant i mångas öron. Men det är troligen inte det som lockar dig. Som receptionist på heltid hos oss så trivs du i stället med omväxlingen av uppgifter. Att vara välkomnande för besökare, hjälpande administrativt internt och fixande & donande i våra lokaler. För dig är service naturligt och du såväl motiveras som stimuleras av kundkontakt, struktur och ordning. Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan redan idag

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid (mån-fred 8-17) för start enligt överenskommelse och med uppdrag tillsvidare.

Arbetsbeskrivning:
Här välkomnas du till ett bolag i Liljeholmen som strävar efter att ge personlig service IT-service. Kunden är väldigt mån om att se människan bakom affären, som ger personlig service till kund - oavsett vad du gör i dina affärer. Du är ansiktet utåt för företaget och din huvudsakliga uppgift är att ansvara för trivseln i receptionen (men också för den upplevelse våra såväl interna som externa besökare får).

Dina arbetsuppgifter (till exempel):

• Kundupplevelsen, ta emot och välkomna besökare.
• Administrationen, det vill säga att du ordnar accesskort, enklare rapportering (på engelska) och liknande.
• Extra resurs, vilket innebär att du också kan få ta emot gods och flytta en del lådor
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Tidigare erfarenhet av liknande arbete.
• Mycket god engelska i tal och skrift (du har mycket interna- och externa kontakter på engelska) och god svenska i tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person tror vi att du trivs i utåtriktade arbeten där du ofta träffar nya människor, kan hjälpa till och bidra till att göra någon annans dag. Visst trivs du med att vara den där spindeln i nätet? Du tar dig oftast fram genom att se vad som behöver göras, ta initiativ och slutföra det. Vi tror också att du är en smula teknisk, kanske inget IT-geni men du tänker logiskt och har därför lätt för att ta dig fram i olika program när det behövs. Låter det som du? Då hoppas vi redan på att få dig som kollega.

Vi ser det som plus (men inte krav) om du har tidigare erfarenhet inom servicebranschen.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2019-08-30. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Ronja Romano

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 30 juli 2019

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024