OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi driftar receptionen på ett kontorshotell åt en kund.
Vi söker nu en medarbetare till ovanstående uppdrag. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang.
Du kommer att vara kundens ansikte utåt och ta emot besökare, hantera post, svara i telefon, göra beställningar samt andra arbetsuppgifter som är vanligt förekommande inom reception.
Din bakgrund bör vara inom reception. Vi arbetar flexibelt och arbetsuppgifterna kan vara varierande. Det är därför viktigt att du är prestigelös, öppen och nyfiken samt ser det som en självklar uppgift att skapa en god stämning på arbetsplatsen.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av:
• Hantera telefoni
• Ta emot och registrera besökare och kunder
• Hantera förfrågningar och beställningar per telefon, över disk och e-mail
• Sköta om konferenslokaler och bokningar
Kvalifikationer/Krav:
• Uttrycka dig väl i svenska och engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i växeltelefoni är meriterande
• Goda kunskaper i Officepaketet med inriktning excel och word
Personliga egenskaper:
• Du ska vara social och trivas med att vara en knytpunkt för de anställda
• Du ska ha ett genuint intresse för helhetslösningen kring service/möten
• Du ska känna det utvecklande att få lösa dagliga problem på egen hand och ständigt vilja göra varje dag bättre för de anställda på kontoret och externa gäster
• Du ska vara strukturerad och planerande
• Du har förmågan att lyssna, kommunicera och förstå kundens behov
• Du ska vara positiv och trivas med att arbeta i grupp och mot tydliga mål
• Du delar våra värderingar
Anställningsform och arbetstider:
Tillsvidare anställning heltid, provanställning tillämpas.
Start 1 april, arbetstiderna är 8:00-17:00
Har du frågor kontakta Caroline Feldt, caroline.feldt@sodexo.com
Din ansökan vill vi ha senast den 220220
Sodexokoncernen
Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom servicetjänster som förbättrar livskvaliteten, en grundläggande faktor för individers och organisationers förmåga att prestera. Sodexo har verksamhet i 56 länder och servar 100 miljoner människor varje dag, genom vår unika kombination av On-site Services, Benefits and Rewards Services och Personal and Home Services. Vi erbjuder våra kunder integrerade servicelösningar som har utvecklats genom mer än 50 års erfarenhet inom reception, säkerhet, underhåll, städning, måltidstjänster, facilities management; allt ifrån tjänster och program som främjar medarbetarnas engagemang i lösningar som förenklar och optimerar deras rörlighet och hantering av kostnader till hushållsnära tjänster, daghem och conciergetjänster. Sodexos framgångar grundas på vår oberoende ställning, vår hållbara affärsmodell och vår förmåga att ständigt utveckla och engagera våra 412 000 medarbetare över hela världen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,