OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en energisk och utåtriktad medarbetare till vårt team i hotellets reception.
Som det stadshotell vi är erbjuder vi en mängd olika tjänster till våra gäster som kommer från hela världen. Vi vill ha Dig som brinner för mötet med nya människor och tillsammans med dina kollegor maximerar du gästupplevelsen för att gästerna ska längta tillbaka till oss.
Hos oss är varje medarbetare en nyckelspelare och Du kommer att vara med i hela processen från bokning till att gästen reser hem.
Krav:
Flytande engelska & svenska i tal & skrift
Datavana
Hög ansvarskänsla
Minst 3 års erfarenhet från serviceyrke
Meriterande: Utbildning och/eller tidigare erfarenhet av liknande arbete. Vi arbetar i hotelldatasystemen Opera och Sales & Catering, goda kunskaper i dessa system är även det ett plus.
Tjänsten är ett föräldrarvikariat med 100% t o m våren 2023 med chans till förlängning. Tillträde enligt överenskommelse.
Varierande schema med arbetstid förlagt på dagtid, kvällar & helger.
Ansökningar behandlas löpande. Skicka ett personligt brev och CV till Front Office Manager Helena Eriksson: manager@grandhotel-alingsas.se , telefon 0322-670106