OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en kvalificerad receptionist som trivs med att hjälpa människor?
Då borde du läsa mer nedan och ansöka vid intresse.
Om uppdraget
Nu söker vi en erfaren receptionist för ett konsultuppdrag via oss på Bemannia.
Uppdraget kommer starta omgående och pågår fram till årsskiftet 2023 med en omfattning på 100%. Du kommer utgå från kundens lokaler i Flemingsberg och arbeta under kontorstid mellan 08:00-16:45 på måndagar-torsdagar och 08:00-16:15 på fredagar.
Du kommer arbeta på enheten arkiv och informationsförvaltningen tillsammans med ca 16 andra kollegor som arbetar med bl.a arkivvård, biobank, bevarande av information, e-tjänster, reception och fastighet.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist kommer du arbeta med att bemanna receptionen mellan 09:00-15:00, släppa in leverantörer, ta emot besökare och hantera inkommande och utgående post. Du kommer även arbeta med barnhälsovårdsjournaler, gå igenom och sortera in akter i arkiv. Enklare ordningsarbeten inom arkivinformation kommer att förekomma.
Dina kvalifikationer
- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Noggrann och god ordning
- Har ett gott kundbemötande
- God samarbetsförmåga
- Kan klättra på stegrar för att kunna sortera in aktmappar som står i arkivhyllor
- Goda kunskaper i svenska gällande tal och skrift
Vi lägger en stor vikt på personlig lämplighet och ser därmed att det är viktigt att kunna följa de olika befintliga rutinerna. Som person ser vi därmed att du är strukturerad och ordningsam.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 4 oktober.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg, annelie.hammarborg@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0721 69 30 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson