Receptionist / innesäljare/ mötesbokare / junior säljare

Receptionist / innesäljare/ mötesbokare / junior säljare

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på Heltid som varar i tre månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Kinnarps i Uppsala AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Kinnarps Uppsala AB är din lokala helhetsleverantör av inredningslösningar för kontor, skola, och vård/omsorg. De levererar attraktiva inredningslösningar vilket inkluderar allt från kontorsstolar, skrivbord och förvaring till mattor, gardiner och belysning. Kinnarps Uppsala AB hjälper organisationer att behålla motivationen, produktiviteten och välbefinnandet. För Kinnarps Uppsala handlar inredning om så mycket mer än bara möbler: det handlar om att använda design tillsammans med deras samlade kunskaper. Kinnarps Uppsala vill främja kreativitet och effektivitet, och att hjälpa kunder att forma en hållbar verksamhet som främjar individen.
De erbjuder nu dig en möjlighet att bli en del av deras team på 17 personer som alla utgår från deras kontor i Uppsala med tillhörande Showroom.

Arbetsuppgifter:

I rollen som receptionist har du utgångpunkt i företagets reception. Du ansvarar för mailärenden som rör reception samt orderhantering. Som receptionist arbetar du i nära dialog med dina kollegor där du är ett stöd till säljarna och övriga kollegor. Dina arbetsdagar är varierande då du har flera olika kontaktytor och därför är det viktigt att du gillar att arbeta lösningsorienterat. Exempel på konkreta arbetsuppgifter är att guida kunder i företagets showroom, ta fram prisuppgifter, sköta enklare beställningar samt orderläggning. Det centrala i denna roll är att du har en serviceinriktad inställning snarare än specifika kunskaper i exempelvis orderhantering.
Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare erfarenhet arbetslivserfarenhet, gärna inom administration och/eller service
• Intresse och erfarenhet av inredning är meriterande
• Telefon- och datorvana är meriterande
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift


Som person trivs du med att prata med kunder och motiveras av att ge förstklassig service. Det visar du med din förmåga att jobba rådgivande i kunddialogen och du ser alltid till att göra det lilla extra för kunden. Därtill ser du inga problem med att stötta dina kollegor på olika områden och anstränger dig för att leverera lösningar som underlättar för andra. Som person är du även hjälpsam och du ställer alltid upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. Du uppskattar frihet i din arbetsroll där du ges möjlighet att ta initiativ och utveckla befintligt arbetssätt. Du räds du inte att ta egna initiativ för att nå dit du vill.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Receptionist, reception, administratör, administration, dokumentation, kundservice, kundsupport, heltid, konsult, Uppsala, Innesäljare, mötesbokare, Juniorsäljare

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 november 2021
  • Ansök senast: 7 december 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024