OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Framtiden AB dig som vill jobba 75% hos vår kund som receptionist och som har branscherfarenhet inom sjukvård/friskvård. Om kunden: Vår kund arbetar med företagshälsovård. Kunden arbetar även med utbildning och konsultation inom arbetsmiljöfrågor såsom ergonomi, friskvård och rehabilitering samt tekniska, medicinska och psykosociala frågor. Arbetsuppgifter och omfattning: Som receptionist kommer du vara kundens ansikte utåt. I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot kunder och patienter både på telefon och på mottagningen. I tjänsten ingår även administrativa uppgifter såsom att sammanställa statistik samt boka in tider för konsultation. Skallkrav: - God datavana inom Office paketet. - Erfarenhet av att ha jobbat i reception. Meriterande: - Jobbat inom läkarvård eller friskvård. Personliga egenskaper: Serviceinriktad, strukturerad och bra samarbetsförmåga. Arbetstider och anställningsform: Dagtid 75%. Hyr/rek Du kommer inledningsvis att vara anställd av Framtiden och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Därefter övergår du i anställning till samma kundföretag. Kommun: Jönköpings kommun Tillträde: Omgående. Ansökan senast: 2010-04-13 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Andreas Andersson, personalansvarig.