OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Läs mer på www.placerapersonal.se Vår kund är ett internationellt företag beläget i Kista. Tjänsten Uppdraget som receptionist är på heltid med start mitten september och minst fram till årsskiftet. Det finns goda möjligheter till anställning som ambulerande konsult. Arbetsuppgifter I ditt arbete som receptionist ansvarar du för att: * ta emot och skriva in besökare * ta emot och koppla inkommande samtal * posthanteringen * inköp kontorsmaterial, kaffe m.m. * hålla ordning på konferensrummen * förbereda lokaler inför utbildningar * beställa bud * resebokningar * samt stödja kontoret med diverse övriga uppgifter som t.ex. ordna utskick m.m. Kvalifikationer[ För tjänsten krävs: * Minst ett års erfarenhet av arbete i reception * Goda kunskaper i engelska * Goda kunskaper i officepaketet Som person är du glad, trevlig och serviceminded. Vidare har du även ett gott självförtoende samt är ansvarsfull. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande. Vi har inte möjlighet att ta emot några ansökningar per brev.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719