Receptionist, javisst! Ledigt jobb i Göteborg.

Arbetsbeskrivning

Älskar du att möta människor dagligen och trivs du i en omväxlande arbetsmiljö? Till vår uthyrningsverksamhet söker vi dig som vill arbeta som receptionist hos våra kunder i Göteborg. Detta är en bra chans till nya kontakter inom flertalet branscher. Med andra ord, en lysande start på din framtida karriär!

Vad gör en receptionist
• Tar emot besökare
• Hanterar inkommande och utgående post
• Fixar iordning konferensrum
• Enklare administration

Vad måste jag uppfylla innan jag börjar som receptionist?
• Du har en avslutad gymnasieutbildning, gärna inom handel och administration
• Vi ser att du har minst 6 månaders erfarenhet som receptionist, växeltelefonist, kundtjänstmedarbetare, resesäljare eller liknande.
• Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift
• Din datorvana är mycket bra och du är van vid att hantera samtliga program i Microsoft Office
• Du kan arbeta heltid, måndag till fredag 8-17

Det är meriterande om du har växelvana, exempelvis Centrex, och/eller vana av att jobba i SAP och/eller Jeeves. Vi ser att du är tillgänglig för arbete hos våra kunder inom två veckor.

Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Som person är du pigg, glad och alert. Du gillar att träffa människor och att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Krävs det så kavlar du givetvis upp ärmarna och hugger i. Du ser precis som oss långsiktigt på jobbet och du kan se dig jobba som receptionist hos oss i minst ett år framöver.

Hur söker jag jobbet?
Är du den vi söker? Sök tjänsten via ansökningslänken. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? Ring Manpower Talent Center på 031-61 72 30. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.

Vad kan ni erbjuda mig?
• Möjlighet att skaffa ovärderlig arbetslivserfarenhet för din fortsatta yrkeskarriär
• En personlig konsultchef som du har löpande kontakt med under tiden du är uthyrd till kund
• Anställning enligt kollektivavtal med Unionen

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 23 mars 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


Receptionist - Behovsanställning

Receptionist - Behovsanställning

5 november 2024

Extraarbete som receptionist

Extraarbete som receptionist

5 november 2024

Kommunvägledare till Servicecenter

Kommunvägledare till Servicecenter

5 november 2024