OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en receptionist på till ett av våra kundföretag i Kista. Tjänsten innebär att du kommer arbeta i företagets reception med arbetsuppgifter som mottagande av besökare, växel, posthantering, hantering av leverantörsfakturor och inbetalningar. För tjänsten krävs gymnasieutbildning, kunskaper i officepaketet samt god engelska i både i tal och skrift. Vidare ser vi att du har administrativ vana samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person är du flexibel, tar initiativ och stort ansvar. Dessutom är du en framåt och positiv person med känsla för att ge service på ett professionellt sätt. Tjänsten är ett tillsvidareuppdrag på heltid med möjlighet till rekrytering för rätt person. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar ej emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719