Receptionist-/ Konferenskoordinator

Arbetsbeskrivning

Det nya huvudkontoret är en exceptionell byggnad om totalt 14 440 m², ett resultat av stor arkitektonisk innovation och byggteknisk skicklighet. Visionen är att skapa en arbetsplats som möjliggör och bjuder in till kreativitet och produktivitet i en härlig arbetsmiljö med många ytor, rum och pentryn. Därtill finns även restaurang, café, personalmatsal, gym, konferensavdelning samt hörsal. I omgivningen runt omkring finns bland annat boulebanor, pergola, padelhall samt parkering. 
Som en del av vår resa framåt behöver vi stärka upp vårt Konferens- och receptionistteam på vårt nya Huvudkontor i Eklanda. Vi söker en duktig och serviceinriktad Receptionist- och Konferenskoordinator med ansvar för kontorets besökare. Samtliga ska känna sig välkomna och få exceptionell service.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
ta emot interna och externa besökare: registrera och hänvisa besökande kunder, entreprenörer, anställda, med flera
administrera och hantera bokningssystem
samordna beställningar i ärendehanteringssystem för lokalerna
telefonväxel, dvs svara på inkommande samtal i telefon och vidarekoppla samtal
posthantering, dvs hantera koncernens inkommande och utgående post och paket
andra allmänt förekommande arbetsuppgifter inom verksamheten
Du kommer arbeta i ljusa och moderna lokaler främst på konferensavdelningen där det även finns en hörsal för presentationer och föreläsningar. I ansvaret ingår att hantera bokningssystem, du sköter dagligen olika typer av administrativa uppgifter och diverse kontorssysslor som bidrar till att det alltid är prydlig och iordningställt inför varje konferens.
I rollen som Receptionist- och Konferenskoordinator är arbetet varierande där ingen dag är den andra lik. Dagligen tillhandahåller du hög service till besökare och kollegor. Både via telefon samt till fysiska besökare. 
Placeringsort är på vårat nya huvudkontor som just nu håller på att färdigställas ute i Eklanda. Det planeras vara klart för inflytt i mitten av februari. 
Vem är du?
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i reception, meriterande är om du har erfarenhet av annat serviceinriktat arbete. Du är lättlärd och duktig på att skapa effektivt samarbete med dina kollegor. Du är positiv och serviceinriktad och kan ta egna initiativ. Du har goda datakunskaper framför allt i Office-paketet. Andra egenskaper som vi uppskattar är att du värdesätter god stämning på arbetsplatsen och förstår din egen roll i teamet, samt klarar av ett tidvis högt arbetstempo. Vi lägger stor vikt vid din personlighet.
Vi erbjuder
Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort och expansivt företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av våra värderingar trygghet, trovärdighet och tillgänglighet. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottssemester, extra föräldralön och ett friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa.
Anställningen är på heltid med 6 månaders provanställning.
Välkommen med din ansökan!
Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idag!
Läs mer om oss på vår hemsida www.hedinbil.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Ernryd
08-505 696 17
Joakim Karlberg

Sasha Konjhodzic
08-505 691 23

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hedin Bil
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 oktober 2022
  • Ansök senast: 25 november 2022

Besöksadress

Smista allé 11
None

Postadress

Smista allé 11
Segeltorp, 14170

Liknande jobb


2 oktober 2024

2 oktober 2024

1 oktober 2024