OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Swedbank söker en receptionist- och konferensvärd som vill vara ansiktet utåt och skapa minnesvärda gästupplevelser i Stockholm!
Letar du efter en spännande karriärmöjlighet där du kan bidra med din professionella och sociala förmåga, samtidigt som du får arbeta i en varierad roll? Som receptionist- och konferensvärd på Swedbank får du chansen att göra skillnad genom att skapa positiva intryck för både gäster och kollegor.Ta chansen att vara en del av denna spännande möjlighet. Vi ser fram emot din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Som receptionist- och konferensvärd på Swedbank är du nyckelpersonen som skapar en minnesvärd upplevelse för alla som besöker vårt huvudkontor. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att utveckla dina färdigheter inom kundservice och eventplanering. Dessutom kommer du att vara en del av ett engagerat team som tror på samarbete och strävar efter att leverera exceptionell service och kontinuerligt förbättra verksamheten.
Dina arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du hjälpa kollegor och gäster med frågor kring möten och event - allt från bokning till genomförande samt teknikstöd.
Exempel på arbetsuppgifter:
• ta emot externa besökare
• boka och sköta konferensrum
• ordna med passerkort till externa besökare
• administration kring mötesbokningar, interna förfrågningar, register etc.
• svara på inkommande mail och telefonsamtal
Värt att veta
Du kommer att rotera mellan konferens- och receptionsarbete på Swedbanks två kontor som ligger en kort promenad från varandra, det ena på Järnvägsgatan 18 och det andra på Landsvägen 40 i Sundbyberg. Det innebär att du får en varierad och stimulerande arbetsdag där ingen dag är den andra lik.
Du kommer arbeta som konsult via oss på TNG och givetvis omfattas du av anställningstrygghet genom bland annat kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.
Uppdraget är tänkt att starta 14 augusti och pågå 6 månader med möjlighet till förlängning. Arbetstiden är förlagd vardagar mellan 07.00- 17.30 men kan vara uppdelad i olika pass, t.ex. 07.00-15.30 eller 09.00-17.30. Du kommer att arbeta 38,5 timmar/vecka.
Våra förväntningar
För att lyckas i denna roll behöver du ha en passion för service och vara en positiv, initiativrik och lösningsfokuserad person. Vi ser gärna att du har några års arbetslivserfarenhet från reception med administrativa inslag och att du brinner för att ge service på hög nivå. Du är självgående och lösningsorienterad med hög professionalism och integritet. Din förmåga att prioritera bland uppgifter är god och du strävar alltid efter att ligga steget före för att underlätta för andra. Du tar dig an varierande uppgifter med en positiv inställning och du anpassar dig efter person samt situation.
Du har goda kunskaper i Office 365, samt är flytande i svenska i både tal och skrift.
Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07