OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad och gillar variation i arbetet? Sök rollen som Receptionist och Kontorsansvarig till Installatörsföretagen!
Lockas du av att vara vårt ansikte utåt samtidigt som du är administratören och koordinatorn som ser till att allt fungerar? Hos Installatörsföretagen får du en bred och omväxlande roll på en viktig bransch- och arbetsgivarorganisation som är en del av Svenskt Näringsliv. Du kommer tillsammans med en kollega ansvara för både receptionen, kontoret i sin helhet och även viss medlemsadministration. Välkommen med din ansökan redan idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
På Installatörsföretagen kommer du att ha en varierande, bred och administrativ roll med många kontaktytor såsom medarbetare, hyresgäster och besökare. Här kommer du in på ett företag som är måna om att du ska trivas och uppmuntrar egna initiativ! Tillsammans med din kollega ansvarar du för kontoret och receptionen.
Installatörsföretagen erbjuder sina anställda betald massage på arbetstid och lunchförmån. Du kommer vara placerad i deras mycket fräscha lokal som är belägen vid Skanstull på söder med närhet till mycket goda kommunikationer, restauranger och annan service.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I din roll som Receptionist och Kontorsansvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara:
• välkomna besökare och ge dem bra service samt ansvara för att lokalen ser attraktiv ut
• konferensservice, d.v.s ansvara för kaffe och matbeställningar till möten
• inhandla och förbereda för gemensam frukost för medarbetare 1 dag i veckan
• hantera felanmälningar och service av utrustning och lokaler
• beställa kontorsmaterial, telefoner, datorer och annan IT-utrustning etc.
• agera kontaktperson gentemot städbolag, telefonservice, leverantörer av kontorsmaterial etc.
• ansvara för in- och utgående post
• medlemsadministration
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Detta är en rekrytering med 6 månaders provanställning. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är flexibla men ska rymmas inom fönstret 07.00-18.00. Tillsättning sker så snart rätt kandidat är på plats.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet från en liknande roll och att du brinner för att ge service på hög nivå. Du har förmodligen tidigare arbetslivserfarenhet ifrån serviceyrken med administrativa inslag samt en god förmåga att uttrycka dig väl i både tal och skrift. Du är självgående och lösningsorienterad med hög professionalism och integritet. Din förmåga att prioritera bland uppgifter är god och du strävar alltid efter att ligga steget före för att underlätta för andra. Du tar dig an varierande uppgifter med en positiv inställning och du anpassar dig efter person samt situation.
Du har goda kunskaper i Office 365, samt är flytande i svenska tal och skrift. Bra om du har körkort men inget krav.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07