Receptionist Kontorsansvarig Installatörsföretagen

Receptionist Kontorsansvarig Installatörsföretagen

Arbetsbeskrivning

Är du serviceinriktad och gillar variation i arbetet? Sök rollen som Receptionist och Kontorsansvarig till Installatörsföretagen!

Lockas du av att vara vårt ansikte utåt samtidigt som du är administratören och koordinatorn som ser till att allt fungerar? Hos Installatörsföretagen får du en bred och omväxlande roll på en viktig bransch- och arbetsgivarorganisation som är en del av Svenskt Näringsliv. Du kommer tillsammans med en kollega ansvara för både receptionen, kontoret i sin helhet och även viss medlemsadministration. Välkommen med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

På Installatörsföretagen kommer du att ha en varierande, bred och administrativ roll med många kontaktytor såsom medarbetare, hyresgäster och besökare. Här kommer du in på ett företag som är måna om att du ska trivas och uppmuntrar egna initiativ! Tillsammans med din kollega ansvarar du för kontoret och receptionen. 

Installatörsföretagen erbjuder sina anställda betald massage på arbetstid och lunchförmån. Du kommer vara placerad i deras mycket fräscha lokal som är belägen vid Skanstull på söder med närhet till mycket goda kommunikationer, restauranger och annan service.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I din roll som Receptionist och Kontorsansvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara:

• välkomna besökare och ge dem bra service samt ansvara för att lokalen ser attraktiv ut
• konferensservice, d.v.s ansvara för kaffe och matbeställningar till möten
• inhandla och förbereda för gemensam frukost för medarbetare 1 dag i veckan
• hantera felanmälningar och service av utrustning och lokaler
• beställa kontorsmaterial, telefoner, datorer och annan IT-utrustning etc. 
• agera kontaktperson gentemot städbolag, telefonservice, leverantörer av kontorsmaterial etc.
• ansvara för in- och utgående post
• medlemsadministration

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är en rekrytering med 6 månaders provanställning. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är flexibla men ska rymmas inom fönstret 07.00-18.00. Tillsättning sker så snart rätt kandidat är på plats.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet från en liknande roll och att du brinner för att ge service på hög nivå. Du har förmodligen tidigare arbetslivserfarenhet ifrån serviceyrken med administrativa inslag samt en god förmåga att uttrycka dig väl i både tal och skrift. Du är självgående och lösningsorienterad med hög professionalism och integritet. Din förmåga att prioritera bland uppgifter är god och du strävar alltid efter att ligga steget före för att underlätta för andra. Du tar dig an varierande uppgifter med en positiv inställning och du anpassar dig efter person samt situation.

Du har goda kunskaper i Office 365, samt är flytande i svenska tal och skrift. Bra om du har körkort men inget krav.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2020
  • Ansök senast: 27 november 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024