Receptionist / Kontorsansvarig / Office Manager till Bravura

Receptionist / Kontorsansvarig / Office Manager till Bravura

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om tjänsten:



Om företaget:

Bravura är ett rekryterings- och bemanningsföretag som utsetts till Gasellföretag sex gånger och vi fortsätter nu vår expansiva tillväxt. Vårt företagande har utgångspunkt i en övertygelse om att jobb är något fundamentalt för alla människor. Vi tror att människor och företag gör skillnad för varandra och vi har möjlighet att vara länken däremellan. Så stärker vi företag genom människor och människor genom jobb.


Vi är en attraktiv arbetsgivare för dig som är målinriktad, tycker om att göra affärer samt trivs i en inspirerande och entreprenöriell miljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att en god gemenskap och glädje genererar bättre resultat. Läs gärna mer om hur det är att arbeta hos oss på vår >> karriärsida! <<

Arbetsuppgifter:

I rollen som kontorsansvarig ansvarar du för kontorsservice med varierande arbetsuppgifter. Du tar emot Bravuras besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. Du hanterar felanmälan, har kontakt med städbolag och fastighetsägare samt är behjälplig vid lokala arrangemang som exempelvis kundevent. Vidare har du administrativa arbetsuppgifter som posthantering, viss fakturahantering samt inköp och bokningar. På sikt kan ytterligare uppgifter inom området kontorsservice tillkomma.

Arbetet är på deltid, 50%.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasieexamen
• 1-2 års erfarenhet från servicerelaterat arbete
• Goda kunskaper i tal och skrift, även på engelska
• Telefon- och datorvana är meriterande
• Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter är meriterande
• B-körkort

För att trivas i rollen är du en person som får energi av att ge god service och sprida glädje till såväl besökare som kollegor. Du trivs med variation och förändring samt arbetar prestigelöst, noggrant och strukturerat i ett högt tempo. Du har också en förmåga att se saker som behöver göras, hittar självständigt lösningar på problem samt tar egna initiativ och beslut. Givetvis delar du våra värderingar: inspirerande, generös, pålitlig och målinriktad, vilket även innefattar att du har ett fördomsfritt förhållningssätt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö, Västra Hamnen
Lön: Fast lön

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot din ansökan via mail. Välkommen med din ansökan!

Sökord: receptionist, reception, administration, kontor, kontorsansvar, kontorsansvarig, service, office manager

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2021
  • Ansök senast: 21 april 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024