OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Är du i början av din yrkeskarriär, är serviceminded och letar efter ett extrajobb på ca 3 dagar i veckan? Då ska du fortsätta läsa! Arbetet som receptionist är både omväxlande och stimulerande! Vår kund är ett internationellt företag som huvudsakligen arbetar med konsultförmedling till sina slutkunder.
Som receptionist hos vår kund är du en av de första som möter deras besökare. Kundfokus, service och att skapa goda relationer är därför en viktig del av arbetet.
Du kommer att ha sedvanliga arbetsuppgifter som är kopplat till en reception, och exempel på detta är:
• Vara ansiktet utåt för företaget
• Ta emot besökare och hjälpa dem vidare till rätt kontaktperson
• Hantera all inkommande post
• Vara delaktig i fakturahantering (leverantörsreskontra)
• Ansvara för inköp till kontoret (livsmedel, kontorsmaterial, etc.)
• Se till att kontoret är trivsamt och i ordning
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Du kommer arbeta på vår kunds kontor i Stockholm City.
Kvalifikationer
- Du har erfarenhet av att arbeta inom service – gärna som receptionist/kontorsassistent.
- Du är flytande i svenska och engelska både i tal och skrift, då mycket daglig kommunikation sker på båda språken.
- Du har möjlighet att arbeta 3 vardagar i veckan, kontorstider.
- Meriterande om du har arbetat i något affärssystem/ekonomisystem.
- Meriterande om du har erfarenhet av leverantörsreskontra.
Personliga egenskaper
Du är prestigelös och kännetecknas av en hög servicegrad. Du förstår vikten av kvalitativa bemötanden och du är noga med att säkerställa att både besökare och kollegor mår bra. Det är viktigt att du har ett bra bemötande och att du brinner för ditt yrke, är nyfiken och vill utvecklas. Din helhetssyn gör att du förstår vikten av teamkänsla, personligt ansvar och respekt.
Tillträde och ansökan
Deltid, 3 vardagar i veckan på kontorstid (rörligt schema). Start omgående och uppdraget förväntas löpa på i 6 månader med goda chanser till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund. Skicka in din ansökan omgående då urvalet och intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm