Receptionist/ kontorsassistent sökes till stort företag i Solna!

Arbetsbeskrivning

Är du en social och ordningsam person som gillar att arbeta som spindeln i nätet? Ta chansen och arbeta för ett av Sveriges ledande företag.

Dina arbetsuppgifter
Denna tjänst är ett vikariat på fyra månader och du kommer att utgå ifrån företagets nya kontor i Solna. Som receptionist och kontorsassistent kommer du ha övergripande ansvar över att se till att kontoret är en trevlig arbetsplats. Detta innefattar arbetsuppgifter som att tillse konferensrum både innan och efter möten, agera kontaktperson, ansvara över nycklar/ nyckelkort samt göra ändringar vid personalförändringar. Du kommer även att hålla koll på personalens materialskåp och ansvara över att fylla på det som saknas, samt göra beställningar för evenemang som hålls på kontoret under veckorna och se till så att det ser fint ut efter. Har du ett IT intresse är detta även bra då du beställer datorer/ telefoner och abonnemang samt agerar stöd och hjälp vid installationer och service för dessa.

Om företaget
Vår kund är ett konsultbolag som har ca 37000 anställda i 35 olika länder. I Sverige har man ca 40 kontor med runt 1750 anställda. Vår kunds unika kompetens gör så att de kan delta i alla delar i samhällsutvecklingen, från tidiga analyser och undersökningar till genomförande, underhåll och förvaltning. På kontoret i Solna har de totalt ca 60 anställda varav hälften kommer att sitta på kontoret, resterande är ute hos kund. De präglas av kamratskap och gemensamhet.

Din profil
Vi söker dig som är en social och trevlig person som älskar att ha ordning och reda runt om kring dig. Du arbetar effektivt och ansvarsfullt och vågar fråga om du själv inte hittar svaret. Du kommer att arbeta nära andra människor så anpassningsbar är ett ord som bör stå dig nära. Ingen tidigare erfarenhet krävs utan endast Svenska i tal och skrift är ett krav.
Vi söker efter dig som kan börja senast den 28 augusti och arbeta tills årsskiftet! Är detta du? Tveka inte på att söka idag, urvalet sker direkt.


Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Start: 28/8-17
Ort: Solna
Omfattning: heltid
Arbetstider: 08-17
Tidsperiod: 28/8-17- tills årsskiftet.
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 15 augusti 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


23 oktober 2024

23 oktober 2024

Servicemedarbetare Stockholm

Servicemedarbetare Stockholm

16 oktober 2024

15 oktober 2024