Receptionist / Kontorsassistent till Vector på Lindholmen

Arbetsbeskrivning

Om vår kund

Vår kund Vector har i mer än 30 år varit en ledande aktör inom utvecklingen av verktyg och mjukvarukomponenter för fordonselektronik. Vector har mer än 3 000 anställda över hela världen och de stödjer tillverkare och leverantörer främst inom fordonsindustrin men också inom liknande industrier. Vector har en stor plattform av verktyg, programvarukomponenter och tjänster för att utveckla inbyggda system.

Om tjänsten

Till Vectors rymliga kontor på Lindholmen söker vi nu en engagerad receptionist och kontorsassistent som strävar efter en långsiktig tjänst.

I rollen som receptionist och kontorsassistent arbetar du brett med varierande uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Du kommer att vara ansiktet utåt för bolaget och din huvudsakliga uppgift är att se över kontorets samtliga ytor som är fördelad på fyra våningar. Vidare innefattar dina arbetsuppgifter inköp av kontorsmaterial, mejl- och telefonhantering samt annan administration kring kontoret. Du fungerar som spindeln i nätet och arbetar flexibelt med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden.

Tjänsten innebär att du är anställd av Carotte Staff och arbetar som konsult hos vår kund. Omfattningen är heltid eller deltid med start omgående och arbetstiderna är vardagar ca 09.00-17.00.

Din profil

Erfarenhet av service och administration är en förutsättning för att lyckas i rollen och vi söker dig som erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi tror att du är en självgående och strukturerad person som driver ditt eget arbete framåt, är serviceinriktad och har ett extra öga för detaljer.

Du är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande, kan ofta förutse vad som kommer behövas härnäst och älskar känslan när du kan säga att jag anade det så jag har redan kollat upp det. Din känsla för hur du formulerar dig och informerar gör att många uppskattar just ditt sätt att kommunicera. Att jobba i olika system är inget nytt och office- paketet är något du känner dig bekväm med. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift och givetvis delar du våra värderingar; kvalitet, förebild, service och nyskapande.

I denna roll lägger vi stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, men har inga problem med att jobba självständigt.

Om Carotte

Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

Välkommen med din ansökan!

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Sarah Högbacka

Oscar Ohlsén

Fideli Svensson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carotte Staff
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2022
  • Ansök senast: 7 oktober 2022

Besöksadress

Tegeluddsvägen 92, Stockholm
None

Postadress

Tegeluddsvägen 92
Stockholm, 11528

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024