Receptionist / Kontorskoordinator till fastighetsbolaget Klövern

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet från ett serviceyrke, gymnasieutbildning och goda kunskaper i svenska och engelska? Är du lösningsorienterad, självständig och utåtriktad? Då har vi på Randstad nästa uppdrag för dig! Vi söker nu, för start i augusti, en ordningsam kontorskoordinator till fastighetsbolaget Klövern
Har du erfarenhet från ett serviceyrke, gymnasieutbildning och goda kunskaper i svenska och engelska? Är du lösningsorienterad, självständig och utåtriktad? Då har vi på Randstad nästa uppdrag för dig! Vi söker nu, för start i augusti, en ordningsam kontorskoordinator till fastighetsbolaget Klövern i Stockholm.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid, 8-17. Start i augusti och för uppdrag 6 månader framåt (med möjlighet till förlängning).

Företagsbeskrivning:
Klövern är ett fastighetsbolag som med närhet och engagemang erbjuder kunden effektiva lokaler i valda tillväxtregioner. Klöverns vision är att skapa miljöer för framtidens företagande vilket innebär ett aktivt byggande av stadsdelar, områden och olika näringslivskluster. Klövern är det fjärde största börsnoterade fastighetsbolaget i Sverige med kommersiella lokaler som inriktning.

Arbetsbeskrivning:
Som kontorskoordinator har du ansvar för att se till att allt i lokalen är i sin ordning. Du är spindeln i nätet som underlättar för gäster och ser till att allt fortlöper så smärtfritt som möjligt.

Som kontorskoordinator kommer du exempelvis arbeta med att;

• hålla ordning på kontoret.
• beställa in kontorsmaterial och hantera post.
• ha kontakt med fastighetsservice och städföretag.
• boka in möten.

Kvalifikationer:
Vi söker dig som har;

• Erfarenhet från ett serviceyrke.
• Gymnasieutbildning.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
För att trivas i rollen tror vi att du är serviceinriktad och noggrann, du är van att ta egna initiativ och har ett stort intresse för människor. Är du dessutom ordningsam, självständig, prestigelös och utåtriktad kommer du att bli en uppskattad kollega.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-06-12, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Andrea Bergström | andrea.bergstrom@randstad.se [ mailto:andrea.bergstrom@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 2 juni 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Facility Coordinator

Facility Coordinator

1 november 2024

1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024