OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vår kund är ett svenskt företag med kontor och produktion i Upplands Väsby. Företaget satsar på kvalitetsprodukter som säljs på en internationell marknad där man är en av de ledande aktörerna.[ Tjänsten Uppdraget är på heltid med start omgående och fram till mitten av juli. Fram till sista mars kommer du arbeta som stöd till företagets kundtjänst för att sedan byta till receptionen fram till mitten av juli. Arbetsuppgifter På företagets kundtjänst kommer du stödja avdelningen med arbetsuppgifter som t.ex.: * Enklare orderadministration * Ta kundsamtal Receptionsrollen innebär att du: * Tar emot besök * Svarar i telefon * Utför enklare administrativa uppgifter * Lämnar ut hämtorder Kvalifikationer För att passa för tjänsten ser vi att du har: * Gymnasieutbildning * Erfarenhet av kundtjänst eller reception * Goda kunskaper i Officepaketet * Goda kunskaper i Engelska[Som person är det viktigt att du är driven, positiv och serviceminded. Om du är intresserad av tjänsten tveka inte att skicka in din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719