OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Prime är ett ledande bemannings- och rekryteringsföretag som förser näringsliv och offentlig sektor med kvalificerad arbetskraft inom administration, ekonomi, marknad, service och IT. Prime har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Västerås. Vi söker för vår kunds räkning en receptionist som skall arbeta på olika kontor i Stockholm. Prime har kunder inom fler olika områden vilket innebär att man som person måste vara flexibel inför varierande arbetsmiljö. Du får en garantilön vilket innebär att du alltid är garanterad uppdrag för minst 133 tim/mån. Arbetsuppgifter för uppdraget kan innebära att; .Via en växel ta hand om inkommande samtal från bland annat kunder .Motta/ dela ut nycklar, handlingar samt sköta leveranser .Ta hand om inkommande post, stämpla, kopiera, frankera, posta och distribuera .Fylla på kontorsapparater samt se till att dessa fungerar .Inventering och inköp av kontorsmaterial och städmaterial .Ansvara för handkassan och även inköp av kaffe och frukt till kontoret .Se till att kontoret är snyggt och att allt är i ordning .Arkivansvarig samt uppdatering av alla adresser och etiketter .Handha disk och plocka undan Vi söker dig som har följande kvalifikationer; Du som söker denna tjänst skall gärna ha två års arbetslivserfarenhet, gärna inom servicebranschen. Om du har arbetat som receptionist tidigare är detta meriterande men ej ett krav. Viss datavana är ett krav vilket innefattar att man kan hantera Excel, Word, mail och kunna söka på Internet. Har du dessutom telefonvana är även detta ett plus i kanten. Som person skall du vara stresstålig, servicemedveten, glad och ha förmågan att ta egna initiativ.