Receptionist Martin & Servera-gruppen

Receptionist Martin & Servera-gruppen

Arbetsbeskrivning

Är du en social, serviceinriktad och vill få en unik möjlighet att arbeta i ett ledande bolag i en spännande bransch? Till Martin&Servera söker vi nu dig som vill ta dig an tjänsten som receptionist under sommaren. Varmt välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Martin & Servera-gruppen är Sveriges ledande restauranggrossist.
"I Martin & Servera-gruppen är du med och gör varje dag lite godare. Med gemensamma krafter gör vi skillnad för alla i Sverige som älskar mat och dryck"
Martin & Servera-gruppen tror på långsiktighet och hållbar utveckling. Med det i åtankehar de utformat sina produkter och samarbeten. De tror att ett starkt team består av människor med olika kunskap, bakgrund och erfarenheter eftersom det är olikheterna som gör att vi utvecklas och blir bättre. Läs gärna mer om Martin & Servera-gruppen på deras hemsida.

I din roll som receptionist har du ett varierande jobb med många olika arbetsuppgifter. Din främsta arbetsuppgift kommer bestå utav att bemanna receptionen där du tar emot besökare. Du kommer efter rekryteringsprocessen bli inbokad på upplärning tillsammans med kollegor och få möjlighet att hoppa in vid sjukdom/ledigheter inför sommaren. Under sommaren kommer du att arbeta ensam i receptionen heltid med start v.28 eller v.29 och 4 veckor fram. Detta förutsätter att du har möjlighet att arbeta samtliga veckor utan avbrott.
Befintliga receptionister kommer att boka in dig på introduktion och upplärning, därefter kommer du självständigt utföra dina uppgifter. Tjänsten ställer krav på att du är bekväm med att ta egna initiativ och att du handlingskraftigt hittar lösningar på saker som uppstår. Utöver detta är du stresstålig och har en god prioriteringsförmåga. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll.
Receptionen är bemannad måndag tom fredag mellan 07.45-15.00 under sommaren.

Du erbjuds
- Att bli introducerad på ett marknadsledande bolag i en spännande bransch
- Många varierande arbetsuppgifter där god service står högt på agendan
- En dedikerad konsultchef som finns som ett stöd under ditt uppdrag
- Ett tätt samarbete med Academic Work som blir karriärpartner till dig

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ta emot besökare, hänvisa och besvara frågor
* Internservice. Tex hantera post, bud, administrera parkeringsbevis och beställningar
* Hantera telefonväxeln
* Hantera arbetsmailen och ärendeverktyg
* Vara huvudkontorets nav


VI SÖKER DIG SOM
- Är student på eftergymnasial nivå eller har annan huvudsaklig sysselsättning
- Har erfarenhet som receptionist
- Har ett flexibelt schema och kan hoppa in vid behov mars - juni.
- Har möjlighet att arbeta kontnuerligt mån-fred under 4 veckors tid med start v.28 eller v.29.
- Har erfarenhet av att arbeta inom service och med administrativa uppgifter
- Har goda kunskaper i svenska och engelska då det krävs för att kunna utföra arbetsuppgifterna
- Har god kunskap i Microsoft Office och hanterar digitala verktyg väl

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av TOPdesk
- Erfarenhet av telefonväxel

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Initiativtagande
- Social

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Denna tjänst kommer innebära ett utdrag i belastningsregistret före avtalsskrivning.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Martin & Servera-gruppen [här](https:// https://www.martinservera.se/jobba-hos-oss/vi-pa-martin-servera)

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2024
  • Ansök senast: 4 april 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024