Receptionist med administrativt intresse till Lebenberg Advokatbyrå

Arbetsbeskrivning

Om kunden / About the Client

Lebenberg Advokatbyrå AB grundades 1991 av Torgny Lebenberg och vänder sig till klienter som söker juridiska tjänster av hög kvalitet inom privaträttens område. Kärnverksamheten är familjerätt och innefattar både svensk och internationell rätt, fokuserat på familjerätt, arvsrätt och förmögenhetsrätt.

Byrån har för närvarande 17 anställda och verksamheten bedrivs i fina lokaler på Östermalm i Stockholm. Läs gärna mer på lebenberg.se.



Arbetsbeskrivning / Work Description

Som receptionist på Lebenberg Advokatbyrå har du en viktig och central roll på byrån.

Externa besökare: Du är ansiktet utåt, vilket bl a innefattar att ta emot besökare, svara i telefon samt att förbereda konferensrummen inför möten.

Intern service: Vidare hanterar du mycket av den interna administrationen såsom uppläggning av klienter i vår interna databas, hantering av sekretessbelagda dokument, löpande arkivering samt har kontakt med både myndigheter och klienter. Du sköter även post- och budhanteringen.

Lokalen: Du ansvarar för en daglig översikt av lokalerna och är den som ansvarar för inköp av kontorsmaterial och basvaror till kök. Du hjälper också till med planering och genomförande av byråns sociala aktiviteter, t ex byråluncher, AW m m.



Din profil / Your profile

Du har ett välkomnande och representativt bemötande i kontakten med såväl besökare som kollegor och trivs med ett arbete med många olika arbetsuppgifter. Som person är du social, ordningsam och har en hög integritet. Då rollen präglas av varierande arbetsuppgifter ställs stora krav på din flexibilitet, lyhördhet och servicekänsla. För att bli framgångsrik i rollen som receptionist på Lebenberg Advokatbyrå måste du kunna hantera olika situationer på ett professionellt sätt. Vi söker någon med eget driv, någon som alltid ligger steget före och ser vad som behöver göras.

Du pratar och skriver både engelska och svenska obehindrat och har god datavana, gärna med erfarenhet av Sharepoint. Vi ser gärna att du har ett par års dokumenterad erfarenhet från receptionsarbete eller annat arbete med högt ställda krav på servicenivå.


Övrigt / Other

Vill du arbeta på en framgångsrik advokatbyrå med goda möjligheter till utveckling på sikt? Skicka då in din ansökan så fort som möjligt!

Tjänsten är en rekrytering som innebär tillsvidareanställning på heltid med start i december, intervjuer kommer att ske löpande.



Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” \”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett <b>Tekniskt Problem</b> med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller <a href="mailto:info@inhouse.se">info@inhouse.se</a>

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 19 oktober 2016

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


Gymvärd på Fitness24Seven

Gymvärd på Fitness24Seven

21 november 2024

Trevlig receptionist, Praktikertjänst Rehab Hallunda

Trevlig receptionist, Praktikertjänst Rehab Hallunda

21 november 2024