OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Kista Gate drivs av renommerade fastighetsbolaget Klövern och erbjuder skräddarsydda och verksamhetsanpassade kontor till sina hyresgäster. Det är en fullservicefastighet med två receptioner, varav en har ett tillhörande café, restaurang, konferens och gym.
Om tjänsten
Till receptionen med tillhörande café söker vi nu efter dig som brinner för service och mötet med människor. Din tjänst kommer innebära både att bemanna receptionen och tillbereda kaffe samt sälja frallor och över recepto. Restaurangen i huset kommer förse cafét med allt som finns att erbjuda så din roll innebär enbart försäljning och att göra lyxigt kaffe i baristamaskinen.
Kista Gate har två receptioner där två kollegor bemannar den ena. Självklart jobbar ni som ett team och hjälper varandra. Tillsammans är ni ansiktet utåt för företaget och ansvariga för att hjälpa alla medarbetare och kunder. Service i världsklass är din passion och du är en relationskapare av rang.
I receptionen kommer du utöver välkomnande av medarbetare och kunder arbeta med lättare administrativa uppgifter samt med företagets nyckel- & taggsystem. Du kommer introduceras i bokningssystemet för konferenser och ha hand om dessa bokningar. Att jobba i olika system är inget nytt för dig och office-paketet är något du känner dig bekväm med.
Tjänsten är till en början på 80% men kommer längre fram att gå över till heltid. Måndag - fredag 07.30 - 14.30. Start i slutet på april/ början på maj.
Din profil
I denna roll lägger vi stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. Du besitter en god social kompetens och är en skicklig kommunikatör, har lätt att skapa nya relationer, är resultatorienterad och gillar utmaningar. För att trivas och vara framgångsrik i rollen bör du vara en flexibel och prestigelös person, som trivs med en vardag i högt tempo och många kontaktytor. Du har ett säljande förhållningssätt, gillar att utveckla nya kundkontakter och älskar förstklassig service lika mycket som vi. Med en positiv attityd, engagemang och en stor portion humor finns det egentligen inga begränsningar för vad du kan uppnå. Givetvis delar du våra värderingar; kvalitet, förebild, service och nyskapande. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom besöksnäringen och reception. Har du dessutom jobbat med att göra lyxig kaffe sen tidigare är du som klippt och skuren för tjänsten.
Om Carotte
Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.
Välkommen med din ansökan!
Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på constanze@carotte.se. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Sarah Högbacka
Oscar Ohlsén
Fideli Svensson