OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.
Till vår spännande kund söker vi nu en Receptionist på heltid. Är du en serviceinriktad och social person? Tycker du om att planera och kan fokusera på olika uppgifter samtidigt? Då kan du vara den vi söker! denna roll kommer du att arbeta heltid från företagets reception i Stockholm med närhet till Centralstationen.
Detta är en tillsvidaretjänst på heltid 40 h/v med start 1 juni 2023.
Hur ser en dag på jobbet ut?
Du kommer att representera företaget i frontdesk, ta emot besökare och leverera service i världsklass med bland annat servering av kaffe och fixa med luncher. Det är en spännande roll med varierande arbetsuppgifter och tempoväxlingar där du arbetar stöttande för medarbetarna på avdelningen. Du är en viktig huvudkontakt för många, både externt och internt och du trivs i en självständig supportfunktion.
Vi vill att man ska kunna arbeta helt på plats måndag-fredag, 8–17 och trivas att närvara heltid i kontorsmiljö.
Dina framtida arbetsuppgifter
I din roll kommer du arbeta självständigt i receptionen och är den representativa huvudkontakten till företaget som bidrar till glädje. En del av uppgifterna är att se till att lokaler såsom mötes- och konferensrum är i fint skick. Vidare är du delaktig i planering och koordinering av företagsevent, exempelvis julbord och konferensresor. Du kommer bland annat kunna ha följande arbetsuppgifter:
• Kalenderhantering, post, mail och telefonväxel
• Boka resor, hotell, restauranger, konferenslokaler
• Förbereda Zoom- och Teamsmöten
• Göra i ordning presentationsmaterial inför möten
• Stötta avdelningen med administrativa arbetsuppgifter
• Driva och administrera medarbetarevent
• Inköp, fakturering, kvittohantering
Dina personliga egenskaper
• Du ser värdet av din roll där varje moment bidrar till att göra helheten på kontoret och i företaget ännu bättre.
• Dina arbetsuppgifter hanterar du med noggrannhet och förstår vikten av att hantera känslig information.
• Du tar ansvar och prioriterar dagsuppgifterna efter vad som behöver göras och jobbar gärna proaktivt för att vara steget före som underlättar dagarna för dig och kollegorna.
Vi tror också att du är en DO-ER med en stark vilja att nå mål och även under hektiska dagar, omvandla uppgifter till ett genomförande med CAN-DO attityd! Det är viktigt med ett proaktivt förhållningssätt, då vet vi att du kommer nå långt!
För denna roll kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi värderar ödmjukhet, din förmåga att bidra till lösningar, att du är ordningsam, punktlig och trygg i din roll, samtidigt som du agerar professionellt i alla kundsammanhang.
Vi ser en stjärna framför oss som kan trivas länge i rollen! Stämmer det här in på dig? Välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
Kvalifikationer
För att trivas och göra succé i rollen tror vi att du har följande bakgrund:
• Har gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av ett serviceyrke, meriterande om du arbetat administrativt i reception
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift
• Erfarenhet av Office-paketet
• Systemvana och har lätt för att sätta dig in i nya system
Tjänstens omfattning
• Tjänsten är på heltid på 40h/v med kontorstider 8–17 på vardagar och du kommer att utgå från företagets reception i Stockholm.
• Start 1 juni 2023
• Detta är en direktrekrytering till kunden där vi på The Place sköter rekryteringsprocessen.
The Place är Sveriges enda Worklife Partner
För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget.
Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!
The Place är en rekryterings- och kompetenspartner som funnits över 30 år. Vi tar avstånd från den traditionella bemanningsbranschen där kortsiktiga lösningar och människor reducerade till siffror blivit norm. I oss får du en Worklife Partner, vare sig du är kandidat, medarbetare eller kund.