OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia Bemanning AB rekryterar och hyr ut personal till industri-, teknik- och logistikföretag.Lernia Bemanning är ett dotterbolag till Lernia AB som erbjuder tjänster inom kompetensförsörjning över hela Sverige.Lernia Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag och kvalitets- och miljöcertifierat. Lernia Bemanning i Göteborg söker en receptionist med kunskap inom ekonomi.Tjänsten gäller initialt som konsult men kan ges möjlighet till tillsvidareanställning. Arbetsuppgifter: - Reception och växel - Posthantering - Arkivering - Inköp av kontorsmaterial - Fakturahantering - Leverantörsfakturor (registrering, kontering, avstämning mot inköpsorder) - Registrering av leverantörer och kunder - Uppdatera register - Färdigställa månadsbryt (inköp, leverantör, kund) För att matcha kraven på tjänsten behöver du arbetat med liknande uppgifter, ha god telefonvana, goda kunskaper i databehandling, vara serviceinriktad, ha god social kompetens och vara bra på att prioritera.Du har förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt har även viss kunskap i engelska.Du erbjuds ett arbete på en relativt liten arbetsplats med gott arbetsklimat vilket gör att samarbetsförmåga är viktigt.Vi ser gärna äldre sökanden.