Receptionist med ekonomikunskaper

Arbetsbeskrivning

Vi söker en duktig receptionist för att hantera samtliga förekommande arbetsuppgifter inom reception och växel. I tjänsten ingår även vissa ekonomiuppgifter. Du blir anställd hos oss och blir uthyrd till vår kund.

Dina arbetsuppgifter 
Arbetsuppgifterna består av allmänt förekommande receptionistarbete där du tar hand om växeln, inkommande besök, och posthantering. Vidare är du behjälplig med diverse servicetjänster som t.ex. lunchbeställningar och resebokningar. I rollen ingår även att beställa kontorsmaterial, datatillbehör och fikabröd. Arbetet innebär även att hjälpa ekonomiavdelningen med diverse uppgifter såsom scanning och validering av leverantörsfakturor och prickning av leverantörsfakturor mot inköp. Vidare hjälper du till med arkivering och registervård.
 

Din Erfarenhet
Du som söker har gymnasiekompetens, gärna med ekonomiinriktning. Du har ett par års erfarenhet av receptionistyrket. Vidare har du god datorvana. Vi ställer som krav på att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. 
 

Dina personliga egenskaper
Det är av stor vikt att du som person har ett gott ordningssinne och drivs av "ordning och reda". Vidare är du serviceminded, glad, flexibel och självständig i din roll.

Vi arbetar med löpande urval men ser gärna din ansökan så snart som möjligt.

Tjänstens omfattning är heltid med start i januari månad.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Konsultchef Maria Frisk på tel. 072-988 9607.

Vi ser fram emot din ansökan!

Randstad är ett världsledande bemannings- och rekryteringsföretag och få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Beatrize Olsson
+46 72-988 9804
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Marin Matohanac
+46 72-988 9605
Tomas Östman
+46 729889611
Joanna Lindgren
+46 72-988 9603
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Erik Stenback
+46 214702420
Mustafa Salih
+46 729889612
Erik Stenback
+46 122269608
Mersiha Durakovic
072-988 96 06

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Västerås
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • enligt ök
  • Dagtid/Heltid
  • Publicerat: 25 november 2013

Besöksadress

Stora gatan 44a
None

Postadress

Stora gatan 44a
Västerås, 72212

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024