OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi nu en serviceminded receptionist för start i januari.
Tjänsten
Att arbeta som receptionist är ett varierande arbete och vi ser gärna att du är en doer.
Du är ansiktet utåt för oss samt för våra kunder. Detta uppdrag är placerat på centrala Hisingen och du kommer tillsammans med dina kollegor skapa en fin upplevelse för besökare och personal.
Du kommer att hantera AV-teknik i konferensrum, passerkortshantering, ta emot besökare och också hantera in och utgående post samt paket.
Vi söker dig som har
Erfarenhet av service med bemötande. Du har arbetat med av-teknik och har lätt för att lära dig olika dataprogram.
Som person har du en servicekänsla utöver det vanliga. Självklart ser vi att du är lättsam, samarbetsvillig och gärna gör det lilla extra i ditt bemötande med andra.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Om företaget
Du blir anställd hos Bemanningskontoret och blir vår värdefulla konsult hos vår kund i Göteborg.
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda mellan 08:00-16:30, mån-fre. Uppdraget startar som senast den 5 januari och rekrytering sker löpande.