OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För Banverkets räkning söker vi nu dig som har erfarenhet av arbete i reception och växelsystemet MD110. Företagsbeskrivning Banverket är den myndighet som ansvarar för järnvägen i Sverige.Det innebär att de följer och driver utvecklingen inom järnvägssektorn, bistår riksdag och regering i järnvägsfrågor, ansvarar för drift och förvaltning av statens spåranläggningar, samordnar den lokala, regionala och interregionala järnvägstrafiken samt ger stöd till forskning och utveckling inom järnvägsområdet.Arbetsuppgifter Som receptionist och telefonist är du ansiktet utåt och ansvarar för att besökare och kunder känner sig välkomna och väl omhändertagna såväl på plats som i telefon.Arbetsuppgifterna kan variera något men den största delen av din tid lägger du på att ta hand om besökare och koppla de som ringer rätt.Vidare kan det även ingå post- och budhantering samt andra administrativa sysslor. Uppdraget är heltid, 15-29 januari med placering i Malmö.Därefter ser vi ett ökat behov av liknande tjänster. Bakgrund Förmodligen har du ett par års erfarenhet inom servicebranschen och du vet vad god service innebär.Du har jobbat med receptionsarbete eller som telefonist.Erfarenhet av växelsystemet MD 110 är ett krav!Som person är du Vi söker dig som är utåtriktad och har ett professionellt arbetssätt.Du är van att jobba självständigt med mycket ansvar och du har en affärsmässig inställning gentemot besökare och kollegor.Vidare ser vi gärna att du till din natur är en utpräglad servicemänniska och därmed på ett enkelt och naturligt sätt alltid månar om att ge bästa möjliga service och bemötande. Eftersom arbetar med löpande urval vill vi ha din ansökan snarast, dock senast 11 januari.Tjänsten söker du via vår hemsida www.proffice.se.