OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig med stort driv och engagemang för service, event och projektledning till Rejlers i Karlstad.
Arbetsuppgifter:
Du kommer vara ansiktet utåt i receptionen och hantera de administrativa uppgifter som kan komma att uppstå i en reception. Allt från faktura hantering och ha koll på in och utleveranser till mötesbokningar, posthantering, se till att all kontorsmaterial finns på plats och bemöta kunder både på plats och över telefon. Du kommer även att bistå med planering av event och hjälpa till vid olika projekt.
Vem är du?
Vi söker dig som brinner för service och trivs i en central arbetsroll. Du är van vid att att ha många bollar i luften samtidigt och vet alltid vad som behöver prioriteras. Vi tror att du är utåtriktad och en peopleperson med stort engagemang i det du gör. Du är dessutom noggrann, flexibel och effektiv i ditt arbetssätt.
Utöver ovanstående önskemål ser vi också gärna att du har tidigare erfarenhet från eventbranschen. Du har också kanske någon typ av erfarenhet från att ha jobbat med projektledning. Servicekänslan tror vi såklart också du har med dig sen tidigare.
Om tjänsten:
Tjänsten är placerad i Karlstad på Rejlers. Det här är ett konsultuppdrag och du kommer var anställd som konsult hos Gigstep. Uppdraget är på 6 månader med chans till förlängning för rätt kandidat.
Tveka inte, sök redan idag!