OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du van vid arbete i reception och har erfarenhet av arbete via telefon? Skulle du säga att du också trivs med kundbemötande? Då kan du vara den vi söker till detta uppdrag.
Om uppdraget
Vi söker till vår kund i Kumla en social och serviceinriktad person som vill arbeta i reception och växelfunktion på ett servicecenter i en kommunal verksamhet. Uppdraget är en tidsbegränsad anställning mellan vecka 26-33. Uppdragets omfattning är under denna period heltid med arbetstider 8.30-17.15 måndag till torsdag samt 7.30-16.15 på fredagar. Du kommer att genomgå en introduktion inför din anställning som sker någon gång innan vecka 26.
Dina arbetsuppgifter
Rollen innefattar varierande arbetsuppgifter där du under ett arbetspass kommer att bemanna växelfunktionen eller arbeta i receptionen i ett team med kollegor.
När du arbetar i växeln tar du i huvudsak emot och kopplar vidare samtal till handläggare på olika avdelningar. Du kommer också att svara på de flesta av frågorna genom att söka upp information via system för att snabbt kunna hjälpa de som ringer.
I receptionen tar du bland annat emot besökare, meddelar medarbetare att besök finns på plats, fyller i blanketter och är behjälplig med olika utskrifter. Vid tillfällen kan också övriga administrativa och serviceinriktade uppgifter ingå.
För arbetet ser vi att du är van att växla mellan olika arbetsuppgifter i ganska högt tempo och att du trivs med att möta människor, både i positiva och svårare möten. Vi tror också att du är nyfiken och har lätt för att ställa frågor för att förstå vad du kan hjälpa till med i olika situationer.
Dina kvalifikationer
Tidigare arbetslivserfarenhet med kundkontakt så som receptionist, kundtjänstmedarbetare, telefonist mm.
Erfarenhet av att arbeta i och växla mellan olika system
Goda kunskaper i svenska och engelska
Kan arbeta heltid under vecka 26-33
En merit om du har erfarenhet av datoriserade telefonväxlar och hänvisningssystem
Vad vi erbjuder dig
Som konsult via oss på Bemannia erbjuder vi dig i detta uppdrag ett arbete där du får möta människor och arbeta tillsammans med härliga kollegor. Då anställningen är extra vid behov ser vi gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning som exempelvis studerande, pensionär eller ytterligare behovsanställning.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Ansvarig rekryterare är mikaela.olguin@bemannia.se
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson