OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss.
Ryska Posten Bemanning är en ung och hungrig organisation med drivna sociala hjältar som alltid går en extra mil för att få kunderna nöjda. Vi arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor, ekonomi och administration och riktar oss mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.
Arbetsuppgifter:
Ryska Posten Bemanning söker nu för kunds räkning en receptionist till kontor i Stockholm. I den aktuella rollen ansvarar du för att besökare, kunder och kollegor får bästa möjliga bemötande i kunds lokaler och växel. Du hanterar alla inkommande samtal, tar emot besök och leveranser, bokar bud, taxi och lunchbeställningar. Som receptionist har du också ansvar för kontorsmiljön i receptionsområdet och är också behjälplig med posthantering och annan kontorsservice.
På kontoret servar du cirka 500 personer dagligen.
Vad söker vi?
Du som person har en servicekänsla utöver det vanliga, är trygg, stabil samt besitter stor mognad.
Du har lång och gedigen erfarenhet från receptionistyrket, krav för den aktuella tjänsten är minst 4 års liknande arbete. Vi ser att stresstålighet och kreativitet är egenskaper som krävs för att ta sig an uppdraget. Du har stor ansvarskänsla och tar gärna initiativ till förbättringar.
Kunden ingår i en global koncern där engelska är koncernspråk. Du behöver därför ha mycket goda kunskaper i både engelska och svenska. Kunskaper i nordiska språk är meriterande. Du har goda kunskaper i Microsoft Office och har minst gymnasieutbildning.
Tjänsten är ett heltidsvikariat på 16 månader med start april 2014. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan kl 8-17. Du blir anställd av Ryska Posten Bemanning och uthyrd till det aktuella företaget.
Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Eriksson
Rakel Lilja
Vedrana Hubanic, Ansvarig Göteborg
031 - 320 33 01