Receptionist med fakturakunskaper till spännande uppdrag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är Du vår nya strukturerade receptionist? Bemannia söker nu en receptionist med kunskaper inom fakturahantering för ett längre uppdrag hos vår kund i Stockholm.

Som konsult hos på Bemannia hjälper vi Dig att öppna dörrarna mot arbetsmarknaden där Du får chans att skapa ett bredare kontaktnätverk. Här har Du möjlighet att visa framfötterna och växa i din yrkesroll.



Dina arbetsuppgifter:

Som receptionist fungerar du som vår kunds ansikte utåt. Du kommer tillsammans med en annan receptionist att ta emot besökare, in/utregistreringar, ta emot och registrera felanmälningar, besvara och förmedla telefonsamtal, ansvara för inkommande post samt tillverkning av behörighetskort, kvittenslistor och registerhantering. Vidare ansvarar du för beställningar av kontorsmaterial, fakturahantering, enhetens tjänstebilar samt övrigt förekommande arbetsuppgifter för reception och kontorsservice. En stor del i tjänsten utgörs av fakturahantering och kontering. Det är därför viktigt att du tidigare jobbat med snarlika arbetsuppgifter.



Dina kvalifikationer:

- Erfarenhet av fakturahantering och administrativa sysslor
- Relevant gymnasieutbildning, ekonomisk utbildning är meriterande
- Goda kunskaper i Officepaketet.
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
- B-körkort är ett krav då du tidvis kommer hantera enhetens tjänstebilar.



Dina personliga egenskaper:

Som person är du utåtriktad och har en positiv attityd. Du trivs med att hjälpa andra och har en hög serviceanda och tar gärna egna initiativ. Du är ansvarfull, har ett bra ordningssinne och är noggrann. För att trivas med uppdraget som receptionist måste Du gilla att ha många bollar i luften samtidigt, vara van att göra omprioriteringar och vara flexibel.

Dina arbetsuppgifter:



Dina kvalifikationer:



Dina personliga egenskaper:

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 19 juni 2014

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


15 november 2024

Administratör

Administratör

13 november 2024