OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TEMP-TEAM ger företag personlig service vid rekrytering till fasta tjänster samt vid behov av tillfällig personal för längre uppdrag. Vi söker för kunds räkning Receptionist med goda engelskakunskaper Vi söker Dig som har minst ett par års arbetslivserfarenhet från receptionsarbete.Det dagliga arbetet hos vår kund är varierande och innebär bl.a. att svara i telefon, handha posthanteringen samt att vara behjälplig till övrig personal med olika enklare administrativa sysslor inom ekonomi, HR etc.Du kommer vara företagets kontaktperson mot leverantörer av kontorsmaskiner, kaffemaskin, catering, massage och du är den som bokar resor för våra anställda.I tjänsten ingår dessutom att författa nyhetsbrev, inköp av kontorsmaterial och planering av personalaktiviteter. Det är viktigt att du har ett genuint intresse för att hjälpa människor och att ge god service.Att du är lugn, strukturerad och flexibel är också viktigt.Vi vill att du har god vana av word, excel och outlook.Eftersom vår kund ingår i en stor koncern är det viktigt att du behärskar mycket god engelska och svenska i såväl tal som skrift.Tjänsten är en visstidsanställning med tillträde snarast.Möjlighet till förlängning finns.Vår kund är placerad i västra Göteborg.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?