OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Detta är tjänsten för dig som älskar att ge service och att möta människor, samtidigt som du trivs i en ansvarsfull och självständig roll med öga för detaljer och intresse för samarbete.
Om företaget
Vår kund sitter i Solna Business Park. I denna tjänst kommer du att bli anställd av oss på KFX HR-partner, men arbeta hos vår kund. KFX HR-partner är ett auktoriserat bemanningsföretag. Vårt mål är att vara branschens bästa arbetsgivare, vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra konsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.
Arbetsuppgifter
I din roll som receptionist hos vår kund är du ansiktet utåt gentemot kontorets besökare. Du är även en intern support gentemot kontorets medarbetare, när det kommer till service och administration. Dina dagliga arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå i följande:
- Öppning och stängning av receptionen
- Ta emot besökare och förse med kaffe
- Ta emot samtal och hänvisa vidare till interna medarbetare
- Beställning av kontorsmaterial och inköp till kontoret och köket
- Posthantering och arkivering
- Övergripande ansvar för att det ser snyggt och prydligt ut i receptionen och köket
- Ha ansvar för teknik och IT i konferensrum och reception.
Utöver detta kommer du att assistera företagets medarbetare, med diverse administrativa arbetsuppgifter.
Kvalifikationer
Vi söker dig som vet att det är service du vill jobba med! I rollen som receptionist hos vår kund tilldelas du ansvar från dag ett, vi söker därför dig som är självständig och nyfiken. Du är en driven person som ser till att få saker att hända. Du är social och värdesätter gemenskap och ett öppet klimat på din arbetsplats. För att trivas i rollen ser vi att du har ett öga för detaljer och tycker om att fixa och dona!
Krav för tjänsten är att du har erfarenhet av service och känner dig bekväm med datorn som redskap samt intresse och kunskap inom enklare IT och teknikhantering. Du talar flytande svenska och känner dig bekväm med engelskan.
Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag där vi på KFX HR-partner blir din arbetsgivare. Uppdrags start är början september. Vi arbetar med ett löpande urval och välkomnar din ansökan redan idag! Vid eventuella frågor, välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Susanne Järleby på 08-663 99 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg