receptionist med inriktning administration

Arbetsbeskrivning

Victoria Park är ett projektutvecklingsbolag med inriktning mot utveckling av livsstilsboende.Vi söker dig, en serviceminded receptionist som även är en skicklig administratör.Arbetsuppgifter[ Du kommer att ansvara för växel och reception, posthantering och enklare fakturahantering.Det är du som ser till att det är en allmän trivsam och ordningsam arbetsmiljö och gör beställningar av kontorsmaterial, resor, luncher mm. [Du kommer vara ett administrativt stöd åt försäljningsavdelningen och samordna försäljning och marknadsföringsaktiviteter.Det är en deltids tjänst med arbetstid mellan 09.00-16.00, måndag-fredag Utbildning/Erfarenhet Vi ser dig som tidigare har haft ett övergripande ansvar för växel och reception och har erfarenhet av administration.Du har en allmän förståelse för teknisk utrustning så som telefoner och skrivare.Du har goda kunskaper i Word, Excel och PowerPoint samt talar och skriver svenska obehindrat.Personliga egenskaper Du är initiativrik och arbetar gärna självständigt men samtidigt har du en god teamkänsla.Då vi gör ett löpande urval ser vi gärna din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 6 januari.Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 19 december 2008
  • Ansök senast: 7 januari 2009

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


30 oktober 2024