OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Receptionisten är företagets ansikte utåt och den första person kunder och medarbetare möter när de stiger innanför dörren vilket ställer höga krav på service och ett professionellt bemötande.Rollen är även viktig internt för att det dagliga arbetet ska fungera väl och för att skapa trivsel på kontoret.Företaget är beläget i fräscha lokaler på Drottninggatan i centrala Stockholm [ Arbetsuppgifter: -Mottagning av besökande samt ansvar för telefonväxeln, -beställning av kontorsmaterial samt ansvar för [kontorsförrådet, -beställning av veckoblommor samt service kring[ [konferensfunktionen, -arbete i kundtjänst vid behov, -posthantering i form av mottagning och sortering.[ Vem är du?[ För att passa för tjänsten är det viktigt att du har en mogen personlighet.Vi ser gärna att du är servicemedveten och prestigelös samtidigt som du tar ansvar och är noggrann.Du har egenskaper som gör att du kan arbeta självständigt och du ser vad som behöver göras för att göra kontoret trivsamt.För tjänsten krävs gymnasieutbildning samt goda kunskaper i Officepaketet.Erfarenhet av receptionistyrket och kontorsadministrativt arbete behövs för att lyckas i tjänsten.[ Arbetstiderna är måndag-torsdag[08:00-17:00 samt fredag 08:00-16:00, sommartid maj-augusti 08:00-16:00 [ Tjänsten är en tillsvidareanställning på entreprenad genom ISS Mayday.Tillträde i april.[ Vi ser fram emot att höra ifrån Dig!Är du intresserad?I denna rekrytering samarbetar[Olov Lindgren[med ISS Mayday.Ansök idag, intervjuer sker löpande.För att söka tjänsten klicka på knappen nedan eller gå in på www.mayday.se.Bifoga ett personligt brev samt CV och beskriv varför just du passar in på tjänsten.Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt.Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. [ Vi ser fram emot att höra ifrån dig!