Receptionist med kontorsansvar till Stockholm City

Receptionist med kontorsansvar till Stockholm City

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en person som älskar service och vill bidra? Tycker du även om att fixa, göra fint och hålla ordning? Då kan det vara just dig vi söker.

I denna roll som receptionist med kontorsansvar blir du en nyckelperson i företaget, som hanterar den dagliga driften av kontoret. Du är den som ger kunderna service i världsklass samt är behjälplig dina kollegor i olika typer av arbetsuppgifter.

Dina dagliga arbetsuppgifter kommer bland annat innebära att välkomna kunder in på kontoret, besvara inkommande samtal och mejl, hantera rumsbokningar, resebokningar, post och paket, hålla rent och snyggt i lokalerna samt viss fakturahantering och personaladministration. Dina arbetsuppgifter och ditt ansvar kommer att utvecklas efter hur ditt intresse och engagemang är över tid, vilket ger dig möjligheten att utvecklas ännu mer.

Du kommer att arbeta i en harmonisk arbetsmiljö, där välbefinnande och gemenskap är av vikt. Vår kund söker någon som vill vara en del av deras team, och ser denna anställning långsiktigt. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag.

Om företaget
Vår kund är ett investmentbolag som genomgår en tillväxtresa och kommer att gå in på börsen 2022. De sitter i mycket trevliga och fina lokaler på Östermalm. Mer information om företaget ges vid personlig kontakt.

Din profil
Vi söker dig som vet vad bra service innebär. Du är prestigelös, initiativtagande och nyfiken på att lära. Vi tror att du som söker är uppmärksam, du vill bidra till gemenskap och är engagerad i ditt arbete. Vidare uppskattar du struktur, ordning, och gillar att arbeta administrativt.

För att passa i rollen behöver du vara flexibel, då dina arbetsdagar kommer skilja sig från dag till dag. Då företaget ingår i en koncern där en del pratar andra språk, känner du dig trygg i att ta samtal eller skriva mejl på engelska som svenska.

Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Matilda Dahlin på telefon 076-869 30 58 eller matilda.dahlin@2complete.se.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 maj 2022
  • Ansök senast: 30 juni 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


22 november 2024