Receptionist med kundbemötande i toppklass  (vikariat)

Receptionist med kundbemötande i toppklass (vikariat)

Arbetsbeskrivning

Ser du att god kundvård, ett gott bemötande och bra service är A och O i ditt arbete? Om du dessutom känner att du bemästrar dessa kvaliteter även under stressiga tillfällen, då kanske du är den vi söker till vår reception?

Vi söker nu en vikarie inför en föräldraledighet till vår reception på Koncepta. Vår receptionist är oftast den första personen man kommer i kontakt med hos oss, både besökare samt inringande kunder, och därför ser vi att ett gott bemötande, välkomnande och god service är en prioritet i denna tjänst. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, men meriterande är naturligtvis om man jobbat i en liknande tjänst tidigare. I tjänsten krävs även professionalism, då vi har en hel del inringande kunder samt andra kontakter och leverantörer, men även engagemang, noggrannhet samt en hög ansvarskänsla. Mycket god svenska är ett krav i denna tjänst.


Jobbet innefattar välkomnande av fysiska besökare på kontoret, ansvar för telefonväxeln det vill säga alla inkommande samtal, administrativa uppgifter som bland annat framtagning av fakturakopior, krediteringar och statistik, posthantering, beställning av frakter och mat, kontakt med olika tjänsteföretag, och så vidare.


Koncepta är ett företag som har cirka 130 medarbetare, där majoriteten jobbar med försäljning. Arbetsplats Radiatorvägen 14, och arbetstider är måndag till fredag klockan 08.00-16.30. Vikariatet sträcker sig under en föräldraledighet på cirka ett års tid, och har fast månadslön enligt kollektivavtal. Kollektivavtal med Unionen. Friskvårdsbidrag erbjuds.


Tillsättning till tjänsten snarast, därav påbörjas rekryteringen omgående. Ansökan med CV och personligt brev skickas med referens ”Receptionist” till nina.neste@koncepta.se. Vid frågor kan du kontakta rekryteringsansvarig Nina Neste på 019-760 10 45.

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalchef Petra Falk
0200-211 711
Avdelningschef Sandra Amanatidou
0200-211 711
Personalchef Petra Falk
0200-211-711
Personalansvarig Eva Ström
0200-211 711 070-0923661

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SVENSKA AFFÄRSKONCEPT AB ÖREBRO
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2022
  • Ansök senast: 4 september 2022

Besöksadress

RADIATORVÄGEN 14
ÖREBRO

Postadress

BOX 9014
ÖREBRO, 70009

Liknande jobb


Kundservice

28 november 2024

Hotellreceptionist

Hotellreceptionist

27 november 2024

Nattreceptionist - sommarsäsong 2025

Nattreceptionist - sommarsäsong 2025

27 november 2024