Receptionist med kunskap inom ekonomi

Arbetsbeskrivning

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. Vi söker för kunds räkning en receptionist som skall ansvara för ingående samtal samt företagets reception. Du skall utöver detta, arbeta med lättare ekonomisysslor, posthantering med mycket mera. Du kommer ha mycket interna kontakter och bistå övrig personal med hjälp i olika frågor. Tjänsten genomgår just nu stora förändringar och du skall som person vara positiv till förändring och utveckling av ditt dagliga arbete och du skall även vara[öppen för att lära dig nya arbetsuppgifter. Du skall[utöver detta[vara en person som vill och tycker om att ta ansvar. Du ska som person vara mycket serviceinriktad, positiv och flexibel. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från liknande arbete på en liknande position i ett företag. Upplärning kommer att ske under 2 veckor med start 1 dec.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001

Sammanfattning

Besöksadress

Engelbrektsgatan 8 70142 ÖREBRO
None

Postadress

Engelbrektsgatan 8
ÖREBRO, 70142

Liknande jobb


Kundkommunikatör

Kundkommunikatör

2 november 2024

Telefonist

31 oktober 2024