Receptionist med omgående start

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

- Här har du chansen att arbeta på ett världsledande företag där du kommer att ha kul, känna dig stolt och se din arbetsgivares logotyp väldigt ofta online (beroende på dina surfpreferenser förstås). Nyfiken? Vi kommer inte att låta dig veta vilka de är ännu, men fortsätt läsa! Du kommer att arbeta på vår kunds kontor i centrala Stockholm och ingå i ett team som älskar att göra saker tillsammans, samt givetvis ge bästa möjliga service till kunderna.
- konsultuppdrag via Wrknest initialt


Dina framtida arbetsuppgifter

- Bemanna receptionen
- Boka mötesrum och se till att de är fräscha (de externa mötesrummen)
- Jobba i ett kösystem för att hjälpa till med rumsbokning utöver bara de externa
- Svara på frågor, hjälpa externa gäster att få tag på rätt person etc.
- Inkommande samtal som kommer direkt till receptionen, boka taxi etc.


Vi söker dig som har

- Kan Svenska och Engelska

- Har jobbat i en liknande roll

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ambitiös, strukturerad och serviceminded. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: Omgående

Plats: Stockholm City

Omfattning: 100%

Anställningsform: Konsultanställning initialt

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 november 2021
  • Ansök senast: 24 april 2022

Liknande jobb


4 oktober 2024

4 oktober 2024