OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en yrkesroll där du får leverera service av toppkvalité? Är ett professionellt bemötande och struktur något som kännetecknar dig? Då har vi tjänsten för dig!
Vi söker för kunds räkning en trevlig, serviceinriktad person för rollen som receptionist. Det innebär att du kommer att bli anställd av Office management men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund.
I rollen som receptionist/kontorsassistent hos vår kund kommer du att ha övergripande ansvar över receptionen men även kontor- och konferensrum samt frågor som berör underhåll av fastigheten. I rollen kommer du att:
Ta emot och förmedla telefonsamtal
Ta emot besökare
Hantera post och paket
Hålla snyggt på kontoret
Hjälpa till vid interna event under kontorstid
Vidare kommer du ansvara för inköp av varor samt agera som närmaste kontaktperson för avtal gällande service till kontoret, fastighetsunderhåll samt fastighetsservice. För att passa i rollen som receptionist/kontorsassistent har du en administrativ ådra och har en förmåga att organiserade dina dagar på ett effektivt sätt.
Om arbetsplatsen
Modernt IT- och managementkonsultbolag med specialisering i kommunikation, mjukvaruutveckling och affärskritisk IT. Grundad 1995. Företaget har kontor i 4 olika länder och arbetsmiljön är omväxlande och utmanande. De har idag drygt 1800 anställda.
Kvalifikation och egenskaper Vi tror att du som söker har en tidigare erfarenhet från receptionistyrket alternativt servicebranschen där du dagligen bemöter kunder eller leverantörer. Som person är du tillmötesgående och trevlig och arbetar för en god arbetsmiljö och fantastisk service gentemot dina kollegor och kunder. Vidare tror vi att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och trivs med att oväntade arbetsuppgifter kan hamna på ditt bord. Du ska behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift samt goda datakunskaper.
Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Tjänsten är på 40% i Stockholm
Du kommer att bli anställd av Office management men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund.