Receptionist med placering i Solna

Arbetsbeskrivning

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av: skötsel av kontoret, kontorsbudget samt kontakter med bl.a. hyresvärd, lokalvårdare och leverantörer vara företagens ansikte utåt och fungera som en servicelinje mellan företagen och dess besökare bistå med resebokningar posthantering kalla till och upprätta agenda för kontorsmöten samt allmänna administrativa göromål i samband med dessa tillfällen ansvara för inköp av kontorsmaterial, gåvor samt livsmedel till kontoret Vi söker dig som: har minst gymnasiekompetens samt erfarenheter av liknande arbetsuppgifter från det privata näringslivet har goda kunskaper av Office-paketet samt kunskaper inom Lotus Notes eller Outlook har god verbal förmåga i såväl tal som skrift, i både svenska och engelska Som person är du glad, social och serviceinriktad.Du är ordningsam och har förmåga att skapa förtroende gentemot kunder.Tjänsten ställer stora krav på ett strukturerat arbetssätt och erfarenhet av att prioritera bland många olika arbetsuppgifter.Vidare krävs god samarbetsförmåga, integritet samt att du kan ta initiativ och fungera självständigt.Vi erbjuder: ett stimulerande arbete där du utvecklas både som person och i din yrkesroll, samtidigt som du knyter många nya kontakter.Du blir en del av ett trevligt team i en spännande koncern med välkända varumärken.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kelly Services AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 2 februari 2010
  • Ansök senast: 14 februari 2010

Besöksadress

Regeringsgatan 77
Stockholm

Postadress

Regeringsgatan 77
Stockholm, 11139

Liknande jobb


Ansvarig ekonomi och administration

Ansvarig ekonomi och administration

28 oktober 2024

Löneadministratör

31 augusti 2024

Personalplanerare/Trafikledare i Motala

Personalplanerare/Trafikledare i Motala

23 augusti 2024

Kontorist

14 juni 2024