OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning Har du tidigare erfarenhet som receptionist och även besitter ett siffersinne? Är du en person som trivs i en aktiv roll med många parallella arbetsuppgifter? Perido söker en person till ett företag med ett femtiotal anställda med placering i City. De levererar administrativa affärssystem till företag. Fokus i tjänsten ligger på de administrativa arbetsuppgifterna, men kommer även att inkludera enklare arbetsuppgifter inom ekonomi. Till arbetsuppgifterna hör bland annat; * Agera värd vid interna och externa möten * Ansvara för telefon och reception * Bokningar av resor och möten * Sköta övriga administrativa arbetsuppgifter såsom; inköp, lokaler, passerkort, kontorsmaterial, m.m. * Agera stöd till VD-, ekonomi- och marknadsfunktionen * Leverantörsreskontra och betalningar * Löpande bokföring Kravprofil - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - Goda kunskaper inom Office-paketet inklusive Excel - Meriterande med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom bank/finans - Meriterande med utbildning/tidigare erfarenheter inom ekonomi - Meriterande med erfarenhet av Visma - Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska Du är en glad och positiv person som är van att agera som företagets ansikte utåt. Du har god organisationsförmåga och trivs i en roll där du får många parallella arbetsuppgifter. Du är heller inte rädd för att hjälpa till där det behövs - och du gör så med driv och noggrannhet.