OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för kunds räkning en receptionist/office manager!Vår kund är ett etablerat företag när det gäller säljtjänster och har funnits sedan 2001.Man expanderar och behöver nu tillökning till sin reception.Tjänsten är en rekrytering till deras kontor i centrala Stockholm med tillträde inom ett par veckor.Arbetsuppgifter: Du ansvarar för inkommande telefonsamtal samt bokning av seminarier.Du sköter även den dagliga servicen, tar emot besökare och sköter den administrativa kontakten med kunder.Därtill göra du allmänna ärenden, sköter inköp till kontoret samt förbereder inför utbildningar.Du är helt enkelt den som ser till att det är ordning och reda på kontoret.Enklare ekonomiuppgifter och bokföring av kvitton kan förekomma.Du ska vara: serviceinriktad och självständig.Arbetar alltid proaktivt och noggrannt samt tar egna initiativ.Du är mogen, ansvarsfull och redig och tvekar inte för att ta i där det behövs.Din bakgrund: Vi ser att du har kontorserfarenhet, kanske inom hotell- eller konferansvärlden, där du har jobbat som receptionist eller sekreterare. Intervjuer sker löpande så ansök så fort som möjligt genom att registrera ditt CV via länken nedan.Ange referensnamn "ReceptionistOM-AR" under dina sökord.
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90