Receptionist med sinne för service

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu för kunds räkning en receptionist.Vår kund är ett etablerat företag när det gäller säljtjänster och har funnits sedan 2001.Man expanderar och behöver nu tillökning till sin reception.Tjänsten inleds som uthyrningsuppdrag 6 månader och avsikten är att tjänsten sen övergår till tillsvidareanställning i kundföretaget. Arbetsuppgifter: Du ansvarar för inkommande telefonsamtal samt bokning av seminarier.Du sköter även den dagliga servicen, tar emot besökare och sköter den administrativa kontakten med kunder.Därtill göra du allmänna ärenden, sköter inköp till kontoret samt förbereder inför utbildningar.Du är helt enkelt den som ser till att det är ordning och reda på kontoret. Enklare ekonomiuppgifter och bokföring av kvitton kan förekomma. Du ska vara: serviceinriktad och självständig.Arbetar alltid proaktivt och noggrannt samt tar egna initiativ.Du är mogen, ansvarsfull och redig och tvekar inte för att ta i där det behövs. Din bakgrund: Vi ser att du har kontorserfarenhet, kanske inom hotell- eller konferansvärlden, där du har jobbat som receptionist eller sekreterare. Intervjuer sker löpande så ansök så fort som möjligt genom att registrera ditt CV via länken nedan. Ange referensnamn ?ReceptionistOM-AR?under dina sökord. Vid frågor angående tjänsten kontakta Carin Helander, Konsultchef Sälj & Marknad, på 08 ? www.academicresource.se - we take you further

Kontaktpersoner på detta företaget

Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Resource AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 21 maj 2010
  • Ansök senast: 20 juni 2010

Besöksadress

Norrmälarstrand 100
Stockholm

Postadress

Norrmälarstrand 100
STOCKHOLM, 11235

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024