OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker en receptionist som kan börja arbeta den 13 december. Det här är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Arena Personal med jobbar ute hos kund. Uppdraget är på heltid och beräknas pågå fram till den 11 februari 2022.
Dina arbetsuppgifter kommer vara att ta emot personer som kommer till receptionen och kunna bemöta dessa på ett bra sätt. Det är viktigt att ha ett lugnt förhållningssätt samtidigt som man är gränssättande och serviceinriktad. Registrera inkomna anmälningar, göra registerslagningar, skriva nybesöksbrev, göra tolkbokningar och kunna formulera sig på ett korrekt sätt och uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska såväl som på engelska. Vara noggrann samtidigt som man ska ha förmåga att ha flera "bollar i luften". Arkivarbete förekommer.
Kvalifikationer för tjänsten är:
- Tidigare erfarenhet av verksamhetssystemen Procapita, Lifecare och Combine
- Att du har arbetat med registerslagningar och kunna registrera barnanmälningar
- Gymnasieexamen
- Minst två års dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete
- God datavana
- Behärska god svenska i tal och skrift
Som person är du ansvarstagande, noggrann, engagerad, stabil och strukturerad. Du ska kunna hantera upprörda och arga klienter. Vi ser gärna att du är en person som har ett lugnt förhållningssätt.
Vi erbjuder
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:
- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet
Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.