Receptionist med systemvana till världsledande leverantör i Helsingborg!

Receptionist med systemvana till världsledande leverantör i Helsingborg!

Arbetsbeskrivning

Vill du vara ansiktet utåt för ett spännande företag? Vi på Academic Work söker nu för kunds räkning en social och serviceinriktad receptionist med systemvana för ett uppdrag på ungefär 1,5 år. Som receptionist jobbar du koordinerande i en multidimentionell roll där du får äran att vara det första både kunder och interna medarbetare möter varje dag! Sök NU om detta stämmer in på dig.

OM TJÄNSTEN
Vår kund är en världsledande leverantör av produkter och system inom området miljöteknik där deras fokus främst riktar sig på luftfiltrering, rening och återvinning. Deras lösningar bidrar till att minska miljöpåverkan från industriproduktion, skapa ren och säker arbetsmiljö samt öka produktionseffektivitet.

#

I rollen som receptionist hos vår kund, blir du en del av denna progressiva och hållbarsorienterade verksamhet. Du kommer vara den första kunder och medarbetare möter varje dag och dina arbetsuppgifter är omväxlande. Ditt ansvar kan vara allt ifrån att ta emot besökare till övrigt administrativt arbete såsom leverantörsfakturahantering. För att trivas i rollen som receptionist för vår kund tror vi att du är social, stresstålig och har ett intresse för siffror. Vi tror att den som är trygg, positiv och strukturerad kommer ta sig an denna tjänst på ett framgångsrikt sätt!

Du erbjuds


* Ett konsultuppdrag på heltid som planerar att sträcka sig ungefär 1,5 år


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Ansvara för växeltelefon och receptionen
- Ta emot besökare och medarbetare
- Posthantering
- Beställningar och bokningar av diverse
- Leverantörsfakturahantering
- verifiering av leverantörsfakturor i Readsoft
- ankomstregistrera fakturor i IFS10.
- matchning av orderfakturor i IFS10

VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter - inom reception och hantering av leverantörsfakturor
- Tidigare erfarenhet av att jobba i större affärssystem
- Kan obehindrat kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift

Har du erfarenhet av affärssystemet IFS10 eller Readsoft är det meriterande.

Som person är du: Strukturerad, Serviceinriktad och Orädd

#

Övrig information


* Start
* Omfattning
* Placering


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2022
  • Ansök senast: 15 april 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


24 augusti 2024

Receptionist, Kåge hälsocentral

Receptionist, Kåge hälsocentral

23 augusti 2024