OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden:
DeLaval är världsledande inom mjölkningsindustrin. De levererar integrerade lösningar för mjölkproduktion utformade för att förbättra produktion, djurhälsa och den övergripande livskvaliteten för mjölkproducenter. Företaget utvecklar, tillverkar och marknadsför utrustning och kompletta system för mjölkproduktion och djurhållning världen över. Bolaget grundades för mer än 130 år sedan av visionären Gustaf de Laval som patenterade mjölkseparatorn. Idag har DeLaval 4.500 medarbetare och finns representerat i mer än 100 länder. DeLaval, tillsammans med (http://www.tetrapak.com/)och (http://www.sidel.com/), är en del av (http://www.tetralaval.com/).
Om tjänsten
Som receptionist/telefonist blir du en del av ett team på tre personer som har en central roll i företaget. Den huvudsakliga uppgiften är att koppla vidare samtal till medarbetare i organisationen och välkomna besökare. I din roll kommer du att sitta i växeln, bemanna receptionen med tillhörande receptionssysslor samt handha vissa administrativa sysslor som ingår i tjänsten. Arbetstiderna är schemalagt förlagda under måndag - fredag där du arbetar 7.00-15.30, 08.00-16.30 alternativt 09.00-17.30.
Om dig
Är du en social och representativ person med en ådra för service som gärna gör det "lilla extra"? Du som har en mycket god kommunikativ förmåga och en hög känsla för service kommer att bli en värdefull medarbetare. Ditt engagemang, ditt driv samt din målmedveten gör att du lyckas i rollen som receptionist/telefonist. För att vara aktuell för tjänsten ska du ha arbetat i reception och/eller växel tidigare och kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Kan du dessutom Alcatel och hänvisningssystemet Tellus kommer du snabbt att komma in i rollen. Vidare har du kunskaper inom Officepaketet och trivs med sedvanligt receptionsarbete. För att arbeta som receptionist hos ossbör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.
Tillträde, omfattning och anställning:
Start för tjänsten är den 1 februari och vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande.
Hur söker du?
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445