Receptionist med viss erfarenhet av ekonomi

Arbetsbeskrivning

Lernia AB

Arbetsuppgifter
Lernia Bemanning söker för kunds räkning en receptionist med grundläggande kunskap inom leverantörsreskontra och administration. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Lernia Bemanning men arbeta som konsult hos vår kund.
Du kommer att vara företagets ansikte utåt och i huvudsak ta emot och hjälpa företagets gästert. Andra arbetsuppgifter som kan förekomma är att ta emot i receptionen, viss leverantörsreskontra och administration.


Din bakgrund
Vi söker dig som ett par års arbetslivserfarenhet av att arbeta i en reception och har en god ekonomisk förståelse. Meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat med fakturor och något av de större växelsystem. Du är en driven person som ser till att få ett avslut på dina arbetsuppgifter. Vidare har du en hög stressnivå, noggrann och är väldigt serviceminded.



Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Tjänsten är en visstidsanställning och beräknas starta omgående.

Är du intresserad? Ansök snarast då rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden
Välkommen!


Lernia är vägen framåt
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia AB Gävle
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 7 februari 2014

Postadress

Maskingatan 5, plan 6
GÖTEBORG, 41764

Liknande jobb


Passhandläggare (Sommarvikariat)

Passhandläggare (Sommarvikariat)

20 december 2024